+31(0) 546 576 878BEL ONS

0item(s)

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

Product was successfully added to your shopping cart.

Hoe plaats ik een bestelling in de webshop?

-Selecteer het product van uw keuze door te klikken.
-Als u het juiste product geselecteerd heeft, klikt u op “In Winkelwagen”.
-U kunt rustig verder shoppen en meer artikelen aan uw winkelwagen toevoegen.
-Als u klaar bent met winkelen, klikt u rechtsboven op “Winkelwagen”.
-Bestelt u voor de eerste keer in ozne webshop, vult u de gevraagde gegevens in om uw account te registreren, als u al eens eerder heeft besteld kunt u inloggen met uw e-mailadres en uw wachtwoord.
-Na het registreren van een nieuwe account zult u uw account eerst moeten activeren voordat u uw bestelling kunt afronden, dit doet u door op de link te klikken in de activeringsmail die u ontvangen heeft na de registratie van uw account.
-U kunt ervoor kiezen om de producten op een ander adres te laten afleveren, bijvoorbeeld als het een cadeau betreft of als u het pakket liever op uw werkadres ontvangt.
-Controleer uw bestelling en aflevergegevens alvorens door te gaan naar de betaalpagina.
-Kies vervolgens in het drop-down menu de manier waarop u wilt betalen.
-U gaat nu naar een beveiligde omgeving om te betalen en de bestelling af te ronden.
-U ontvangt van ons een bevestiging van uw bestelling en uw betaling per e-mail.
-Zodra wij uw bestelling hebben ingepakt en verstuurd, krijgt u van ons een e-mail met een Track & Trace code, waarmee u de afleverstatus van uw bestelling kunt volgen.

Ga terug naar veel gestelde vragen >>